Одна моя
викладачка, яка вчить нас не лише теорії
науковій, а й теорії життєвій, що 100%
перетворюється на практику завжди
наголошує, що викладачі такі розумні і
все знають, бо вчаться так само, як і ми
студенти — читаючи різноманітні
тематичні книги, досліджуючи відповідний
об'єкт вивчення та пропускаючи його
через призму власного світогляду,
прорефлексувавши, а вже потім передають
знання нам. І який висновок з цього можна
зробити? Хочеш щось знати — бери і
дізнавайся! Сам — не сам, справа
другорядна, але ключ до всіх дверей на
шляху до пізнання один — шукай, знаходь,
читай і знай!
До чого такий
довгий вступ із залученням особистості
викладача? А до того, що одним із найкращих
інструментів вимощення свого Евересту
знань — створення проектів. Річ, скажу
вам, хоч і марудна іноді, але така дієва!
Проект! Як гордо звучить! Скільки всього
потрібно пошукати, перечитати,
відфільтрувати, скомпонувати та в
результаті ще й подати у красивій
привабливій обгортці! Але продукт
інтелектуальної праці того вартий! Як
для викладачів, так і для учнів чи
студентів — проекти — величезне поле
для саморозвитку, самовдосконалення
та креативу, і якщо викладачі звикли
самі щось шукати та “вижимати”
найважливіше із веееличееезних потоків
інформації, то для учнів чи студентів
це не лише звичайна робота, звичайне
дослідження, а й частина становлення
їхньої незалежності та самостійності,
вміння знаходити потрібне й відкидати
сміття.
Тому, проектуймо, проектуймо і
ще раз проектуймо!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар